Dzień z Klientem T-Mobile Polska

Metryka praktyki

Firma: T-Mobile Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Szkolenia i rozwój
Dokument źródłowy: Raport 2016

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Poprzez akcję Dzień z Klientem pracownicy z wewnętrznych działów T-mobile Polska mają szansę poznać specyfikę pracy na stanowisku sprzedawcy, tym samym poznać dokładniej ofertę firmy jak i dowiedzieć się jakie są oczekiwania Klientów. Zdobyta wiedza wykorzystana jest w późniejszym procesie przygotowania nowej oferty.  Celem akcji jest zaangażowanie pracowników, których codzienne obowiązki nie są związane z obsługą Klienta, w budowanie wizerunku firmy i satysfakcji Klienta.

Dzięki tej akcji pracownicy T-Mobile mogą skorzystać z okazji poznania zupełnie nowego obszaru, a przede wszystkim doświadczyć różnorodności i specyfiki pracy sprzedawcy. Zadań jest wiele, od rozmowy z Klientem podczas oczekiwania na konsultanta, zabawy z dziećmi po wykorzystanie posiadanej wiedzy i doświadczenia w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla klienta. Dzień z Klientem pozwolił na zdobycie wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach Klientów T-Mobile, w ciągu 14 dni akcji 170 osób wzięło udział.