Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Badania opinii i raport „Postawy Polaków wobec sportu” pokazały, że istotną rolę w zachęcaniu dzieci do uprawiania sportu odgrywają rodzice, a szczególnie mamy, gdyż to głównie one organizują czas po lekcjach. Biorące udział w badaniu mamy potwierdziły, że dzieci regularnie uprawiające sport są nie tylko zdrowsze fizycznie, ale także osiągają lepsze wyniki w nauce, rozwijają swoje umiejętności interpersonalne, łatwiej też osiągają sukcesy i lepiej radzą sobie z porażkami. Raport zainaugurował projekt partnerski firmy Procter & Gamble Polska oraz PKOI. W ramach projektu ruszyła kampania Dziękuję Ci, Mamo. Jednym z jej elementów była akcja „Wygraj obóz sportowy dla swojego dziecka!”. Akcja zachęcała do udziału konsumentów, którzy, kupując produkty oznaczone symbolem olimpijskim, mieli szansę nie tylko wygrać dla swojego dziecka udział w specjalnym obozie organizowanym we współpracy z PKOl, ale także zaoferować wygrane miejsce dzieciom z uboższych rodzin. W olimpijskim obozie wzięło udział ok. 200 dzieci, w tym 70 podopiecznych Fundacji „Przyjaciółka”. Dzieci miały okazję zapoznać się z tradycją i symboliką olimpizmu oraz spróbować sił w zajęciach prowadzonych przez trenerów różnych dyscyplin, a także polskich olimpijczyków.