Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kampanie społeczne niejednokrotnie silnie oddziaływają na emocje i często przedstawiają dość drastyczne sceny. Zupełnie inaczej jest w przypadku kampanii Unilever Polska zatytułowanej Dove. Odkryjmy w sobie piękno. Zgodnie z jej hasłem marka Dove postanowiła zgłębić zagadnienie piękna i pomóc kobietom czuć się wyjątkowo oraz dostrzegać swoje piękno. Całoroczną akcję zainicjowała debata mająca na celu rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji wokół mylnego i powierzchownego postrzegania piękna. W ramach kampanii powstał m.in. raport „Prawdziwe piękno. Redefinicja” oraz film „Szkice Prawdziwego Piękna”. Film obejrzało w internecie kilka milionów Polaków, a jego treść w niecodzienny sposób uświadamia kobietom, jak ich niska samoocena w dużym stopniu wpływa na różne sfery życia. „Nieśmiała Kamera Dove” to kolejny etap internetowej kampanii Dove – tym razem podejmuje temat kobiecego zakłopotania wobec obiektywu aparatu fotograficznego. Według nowego, międzynarodowego badania przeprowadzonego na zlecenie marki, 77% kobiet wstydzi się aparatu fotograficznego, twierdząc, że często są skrępowane, kiedy robi im się zdjęcie, ponieważ nie czują, że są piękne.
Dowiedz się więcej