„Dobre okienk@” – programu wolontariatu pracowniczego Microsoft – Microsoft

Metryka praktyki

Firma: Microsoft,
Branża: IT,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Wolontariat pracowniczy
Dokument źródłowy: Raport 2011

Firma Microsoft w ramach programu wolontariatu pracowniczego „Dobre okienk@”, w 2011 roku rozwinęła nowy filar – konkurs grantowy „Podziel się sobą”. Zgodnie z zasadami konkursu pracownicy mieli szansę co kwartał otrzymać dofinansowanie na realizację autorskiego projektu związanego z dobroczynnością. Jednym z takich projektów była kampania medialna na rzecz Fundacji „Przytul Psa”, zachęcająca do przekazania 1 procentu podatku. Kampania była obecna w różnych mediach: telewizji (TVN, Polsat), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Polityka”) i mediach cyfrowych (o2, BAN, Ipla, Netshare, IDG, GG, Allegro, Fotka.pl, e-muzyka.pl, swistak.pl, Interia.pl, Ipla).