Dobre marki z przesłaniem

Metryka praktyki

Firma: Better,
Branża: Konsulting,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dorosłych
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Firma BETTER. (dawniej GoodBrand), przy wsparciu Polpharmy SA wydała książkę poświęconą społecznie zaangażowanym markom „Dobre marki z przesłaniem”. Na potrzeby książki, opublikowanej z okazji 10-lecia GoodBrand/BETTER., wybranych zostało 10 najlepszych tekstów z publikowanego przez GoodBrand magazynu „CR Navigator”, o których skomentowanie i odniesienie do obecnej sytuacji poproszeni zostali eksperci.

Celem publikacji było zastanowienie się jaka jest przyszłość odpowiedzialnych marek i czy jest jeszcze jakiekolwiek miejsce dla tych zupełnie nieodpowiedzialnych, jak zmieniać się będą oczekiwania konsumentów wobec biznesu i jak to się przełoży na komunikację marketingową, jaką rolę w naszym życiu będą odgrywać innowacje społeczne i czy jest szansa na prawdziwą empatię w biznesie.

Firma BETTER. chciała za pośrednictwem książki przypomnieć osobom zainteresowanym tematyką zarówno CSR, marketingu jak i komunikacji dlaczego odpowiedzialny wymiar marek jest ważny i zainspirować je do wdrożenia tego typu rozwiązań we własnych firmach.

Działanie realizowane było w partnerstwie z Polpharma SA.

Jest! Udało się! Wydaliśmy książkę! I to nie byle jaką 😉. Miała swoją bardziej oficjalną premierę podczas Open Eyes…

Opublikowany przez CR Navigator 15 listopada 2017