Cyfrowe rewolucje

Metryka praktyki

Firma: mBank,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Rozwój przedsiębiorczości
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca
- Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura

Kampania społeczna Cyfrowe rewolucje jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozwinąć działalność w e-commerce. Obejmuje ona różnorodne, bezpłatne narzędzia, które ich w tym wspierają. Kampania powstała w odpowiedzi na lockdown wiosną 2020 r. Centralnym punktem kampanii jest platforma edukacyjna www.cyfrowerewolucje.pl, na której przedsiębiorcy mogą znaleźć m.in. bezpłatny kurs e-sprzedaży, webinary z ekspertami i inspirujące historie firm, które odniosły sukces w e-commerce. Oprócz tego mBank zorganizował dwa konkursy dla firm, w których do wygrania były: pakiety specjalistycznych usług dla e-commerce o łącznej wartości 600 tys. zł; promocja w mediach (artykuły, materiały wideo); opieka mentora biznesu.