CSR. Strategia Odpowiedzialnego Biznesu – Akademia Leona Koźmińskiego i PricewaterhouseCoopers

Metryka praktyki

Firma: Akademia Leona Koźmińskiego, PricewaterhouseCoopers, PwC,
Branża: Konsulting,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Targi CSR 2005, 2008, 2010

Akademia Leona Koźmińskiego uruchomiła w październiku II edycję studiów  podyplomowych CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu, które są efektem ścisłej współpracy z firmą PricewaterhouseCoopers, gwarantującej kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu CSR. Program studiów łączy podstawy teoretyczne wypracowane w najlepszych ośrodkach na świecie z zajęciami praktycznymi, a poprzez liczne spotkania z praktykami z różnych dziedzin biznesu, zapewnia kompleksowe przygotowanie do efektywnego wdrożenia w pracy zawodowej nabytej przez uczestników wiedzy.

Studia adresowane są do osób, które posiadają lub będą posiadać uprawnienia decyzyjne w zakresie budowy i realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu, a także doświadczonych specjalistów z działu rozwoju biznesu, relacji z inwestorami, pionów komunikacji społecznej, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów wewnętrznych. W pierwszej edycji wzięło udział ponad czterdziestu przedstawicieli polskich i zagranicznych firm oraz instytucji takich jak: Grupa PGNiG, Telekomunikacja Polska, GAZ-SYSTEM, HOCHTIEF, Auchan Polska, Bank BNP Paribas Fortis, Bank BGŻ i in.

W programie studiów m.in. CSR Business Case, CSR: nowy paradygmat zarządzania, CSR jako radykalna innowacja oraz sesje dyskusyjne z menedżerami CSR (łącznie 180 godzin).