Certyfikacja kwalifikacji Obsługa klienta i sprzedaż w punkcie handlowym – włączona do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

Metryka praktyki

Firma: Grupa Eurocash,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Szkolenia i rozwój
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji
- Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca

Na podstawie uprawnień nadanych przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii Grupa Eurocash w ramach Akademii Umiejętności prowadzi certyfikację kwalifikacji sprzedawców: obsługa klienta i sprzedaży w punkcie handlowym. Certyfikat jest włączony do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji uznawanego w całej UE. Daje to jego posiadaczom szansę na uzyskanie lepszej pozycji na rynku pracy i dalszy rozwój. Co ważne, certyfikacja jest dostępna dla wszystkich, nie tylko dla pracowników sklepów związanych z Eurocash. Praktykę zrealizowano we współpracy z przedstawicielami sieci franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash oraz z partnerami Akademii Umiejętności – Grupą Żywiec oraz firmą Spomlek. W 2022 r. wydano 260 certyfikatów.

https://www.akademiaeurocash.com.pl/certyfikacja/