Capgemini Helpline

Metryka praktyki

Firma: Capgemini Polska,
Branża: Usługi,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Wsparcie pracowników
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Capgemini Helpline to rozwiązanie Capgemini Polska wspierające wszystkie osoby zatrudnione w zakresie zdrowia psychicznego, dbałości o rozwój emocjonalny i budowania efektywnych relacji z ludźmi. Jest to uruchomiony numer telefonu wsparcia, pod którym czekają wykwalifikowani psychoterapeuci oferujący pomoc w trudnych sytuacjach. Usługa realizowana jest w języku polskim i angielskim, a w okresie marzec–czerwiec 2022 r. była dostępna również w językach ukraińskim i rosyjskim. Od sierpnia 2022 r. usługę poszerzono o chat z terapeutą. Inicjatywa jest przygotowana we współpracy z Instytutem Psychoterapii MindMed. Promocja telefonu połączona jest z kampanią budowania świadomości na temat zdrowia psychicznego wpisującą się w realizację celów strategii wellbeingowej organizacji.