C4 Retail Lab

Metryka praktyki

Firma: Carrefour Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Rozwój przedsiębiorczości
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura

Firma Carrefour otworzyła inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, gdzie młodzi twórcy innowacji pracują nad aplikacjami i rozwiązaniami cyfrowymi optymalizującymi procesy biznesowe i interakcje z klientami.

W inkubatorze zlokalizowanym w Warszawie udostępniono start-upom specjalnie przygotowaną przestrzeń biurową o powierzchni 650 m2. Równocześnie jeden ze sklepów Carrefour, w którym zastosowane zostały najnowocześniejsze koncepty handlowe, stał się polem do testów nowych pomysłów wypracowanych w ramach inkubatora.

Najlepsze rozwiązania mają szansę na wdrożenie w sieci Carrefour – nie tylko w Polsce. Pierwszym projektem, który powstał w inkubatorze Carrefour jest testowany już w sklepach SmartCart – inteligentny wózek na zakupy połączony z kasą samoobsługową.

Carrefour zaprasza do współpracy firmy zarówno rozpoczynające działalność, jak i z ugruntowaną pozycją w branży nowych technologii, a także uczelnie wyższe o profilu informatycznym lub handlowym.