Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
KORZYŚCI:
– Program pomaga dotrzeć do nowych klientów – zarówno indywidualnych jak i przedsiębiorstw mikro, małych, średnich i dużych korporacji); – Wzmocnienie relacje z klientami pozyskanymi oraz partnerami biznesowymi; – Ważny element kształtowania kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa; – Działa na rzecz wewnętrznego i zewnętrznego wzmocnienia wizerunku BRE Leasing jako firmy społecznie zaangażowanej.
WYZWANIA:
– Długotrwałe ustalenia (jakość programu, aspekty prawne, spełnienie wymogów bezpieczeństwa); – Koordynacja działań; – Przygotowanie harmonogramu imprez.
WARTO ZAPAMIĘTAĆ:
– Dla powodzenia projektu kluczową rolę odgrywa jego staranne merytoryczne przygotowanie i koordynacja działań, niezbędne jest także uzyskanie poparcia zarządu dla przedsięwzięcia; – Wsparcie medialne i zintegrowanie komunikacji umożliwia i ułatwia dotarcie do jak największej grupy odbiorców i beneficjentów.