Biegi z Carrefour Polska

Metryka praktyki

Firma: Carrefour Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Profilaktyka zdrowotna
Dokument źródłowy: Raport 2016

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

W ramach projektu Biegi z Carrefour Polska firma zaangażowała się w sponsoring Wrocław Maratonu, Maratonu Warszawskiego oraz Cracovia Półmaratonu Królewskiego oraz biegów lokalnych (w Bytomiu, Rybniku, Kędzierzynie-Koźlu, Białej Podlaskiej, Mińsku Mazowieckim, Legnicy, Zgorzelcu, Pile, Zielonej Górze). W biegach wzięło udział blisko 20 000 osób, w tym ponad 50 pracowników Carrefour Polska. W specjalnie przygotowanych punktach kibice mogli skorzystać z porad profesjonalnych dietetyków, wziąć udział w konkursie czy treningu na trampolinach. Firma sponsorowała też biegi lokalnie.Firma nawiązała współpracę z dietetykami z Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, którzy opracowali praktyczne porady żywieniowe dla osób aktywnie uprawiających sport.