Biedronka i znani projektanci dla Fundacji DKMS

Metryka praktyki

Firma: Jeronimo Martins Polska,
Branża: FMCG, Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2014

Sieć sklepów Biedronka, należących do Jeronimo Martins Polska, i duet znanych projektantów Paprocki & Brzozowski połączyli siły, aby stworzyć produkt, który ma na celu wsparcie idei dawstwa szpiku. W ramach projektu Biedronka i znani projektanci dla Fundacji DKMS powstały koce mające przypominać o znaczeniu dawstwa szpiku dla osób chorych na białaczkę, które poszukują swojego bliźniaka genetycznego. Sprzedawane koce miały skłaniać kupujących do zarejestrowania się w bazie dawców szpiku kostnego. Oprócz tego sieć sklepów Biedronka przekazała Fundacji DKMS 100 tys. zł na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców.