Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Carlsberg Polska jako odpowiedzialny producent, świadomy swojego oddziaływania na otoczenie, podejmuje czynności mające na celu minimalizowanie niekorzystnego wpływu na środowisko. Od 2010 roku firma prowadzi akcje edukacyjne konsumentów i uczestników imprez z zakresu segregacji opakowań, apeluje o niezaśmiecanie terenów zielonych. Akcja Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza. organizowana jest od roku 2010 na różnego rodzaju eventach sponsorowanych przez browary Carlsberg Polska. W 2011 roku akcja została przeprowadzona wśród uczestników Festiwalu Woodstock. W zamian za przyniesione kubki czy puszki po wypitym piwie, uczestnik Festiwalu otrzymywał ekogadżet. Dzięki temu podczas Woodstocku uczestnicy zebrali 5,5 tony opakowań (jednorazowych puszek i kubków). W specjalnej EKOstrefie od woodstockowiczów opakowania przyjmowali pracownicy wolontariusze z Carlsberg Polska. Pracownicy prowadzili jednocześnie edukację w zakresie poprawnej segregacji opakowań i promowali recykling. EKOstrefę odwiedziło ponad 30 tys. osób. wypracowane przez grupę 30 pracowników wolontariuszy środki zostały przekazane – jednomyślną ich decyzją- na rzecz WOŚP. Podobnie, partner merytoryczny naszej akcji – Organizacja Odzysku KOBA, przekazała na konto WOŚP pieniądze, które zostały pozyskane w ramach skupu aluminium, z wysprzątanych puszek po piwie. EKOstrefę odwiedziło ponad 30 tys. osób.