Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Badanie wpływu społecznego, przeprowadzone przez Orange Polska, pozwoliło ocenić oddziaływanie dziesięcioletniej obecności marki Orange na polskim rynku na gospodarkę, innowacyjność, społeczności lokalne, konsumentów, środowisko naturalne i pracowników. Firma chciała pokazać, jak wyglądają inwestycje w infrastrukturę i społeczeństwo obywatelskie, jak dzięki usługom Orange zmienia się dostęp do wiedzy, kultury oraz rynku pracy. Efektem przeprowadzonego badania było pozyskanie informacji do wprowadzenia zmian w firmie służących zwiększeniu pozytywnego, a zmniejszeniu negatywnego wpływu na otoczenie. Celem było również wywołanie publicznej dyskusji nad rolą biznesu w społeczeństwie, dlatego efektywność działań mierzono poprzez liczbę publikacji na temat wpływu Orange Polska (prawie 200 w 2015 r.), obecnością tematu w komunikacji wewnętrznej czy liczbą debat realizowanych w partnerstwach medialnych.