Badanie EVP

Metryka praktyki

Firma: ING Bank Śląski,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Rekrutacja i adaptacja
Dokument źródłowy: Raport 2015

W 2015 r. ING Bank Śląski w ramach globalnego projektu przeprowadził badanie EVP, by wyłonić charakterystyczne cechy banku jako pracodawcy. Umożliwiło to bardziej szczegółowe zaplanowanie strategii Employer Branding. Na stronie banku uruchomiono zakładkę „Kariera”. Promocji instytucji jako pracodawcy towarzyszyła nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna, wykorzystująca elementy graficzne kampanii marketingowej „Liczą się ludzie”. W 2015 r. kontynuowano długoletnie działania kierowane do studentów i absolwentów, na które składały się: Program Ambasadorski, 18 targów pracy; program praktyk Praktyka z Lwem (przyjęto 51 osób); program stażowy ChallengING (zatrudniono 4 osoby); ING International Talent Programme (zatrudniono 5 osób); Corporate Readiness Certificate – program edukacyjny IT we współpracy z ING Services oraz IBM na śląskich uczelniach; Young Innovators – partnerstwo dla programu dla studentów różnych kierunków nauk ścisłych, organizowanego przez Fundację im. L. Pagi; cykl warsztatów; współpraca z biurami karier, organizacjami studenckimi i uczelniami.