Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Strategicznym partnerem Kampanii Avon kontra Przemoc jest w Polsce Fundacja Feminoteka, od wielu lat zaangażowana w przeciwdziałanie przemocy wobec dziewcząt i kobiet – czyli wobec osób, do których Avon przede wszystkim kieruje swoją ofertę. W 2010 roku podjęto kolejne działania związane z tematyką przemocy wobec kobiet.
Podczas corocznych obchodów Dni Garwolina z Avonem odbył się 20 czerwca uliczny bieg pod hasłem „Avon kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”. Pod koniec października ruszyła kolejna odsłona Wielkiej Kampanii o Godność Avon kontra Przemoc. Do akcji przyłączyły się znane i cenione osoby: Jolanta Kwaśniewska, Katarzyna Zielińska, Andrzej Krzywy oraz Robert Korzeniowski. Od 25 listopada do 10 grudnia wszyscy użytkownicy Facebooka mogli przyłączyć się do akcji „Powiedz STOP przemocy”. Każdy mógł w tym czasie głośno i wyraźnie powiedzieć „NIE” przemocy. W ciągu 16 dni zrobiło to ponad 57 tysięcy osób.
W ramach obchodów międzynarodowych 16. Dni Przeciwko Przemocy wobec Kobiet Fundacja Feminoteka oraz Avon Cosmetics Polska przy udziale Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiej Policji zorganizowali konferencję „Porozmawiajmy o przemocy. To pierwszy krok, by zmienić świat!”. Spotkanie odbyło się w grudniu 2010 roku. Uczestniczyło w nim około 150 osób.
Przez cały rok w ramach kampanii działał także telefon interwencyjny (odebrano 400 zgłoszeń w ciągu roku) i prowadzone były warsztaty WenDo dla kobiet. Kampania finansowana jest ze sprzedaży 3 produktów: naszyjnika, pierścionka i bransoletki ze znakiem nieskończoności.