Aplikacja mobilna IKO – PKO Bank Polski

Metryka praktyki

Firma: PKO Bank Polski,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Ułatwienia dla klientów
Dokument źródłowy: Raport 2013

PKO Bank Polski, biorąc pod uwagę zmieniające się trendy rynkowe i potrzeby społeczne, wprowadził do oferty aplikację mobilną IKO. Kilka miesięcy po tym, jak przekazał ją swoim klientom, udostępnił ją poprzez tzw. portmonetkę również pozostałym uczestnikom rynku. IKO łączy funkcje płatnicze i bankowe. Umożliwia użytkownikowi mobilne bankowanie, czyli m.in. dokonywanie płatności w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłacanie pieniędzy z bankomatów bez użycia karty czy sprawdzanie salda oraz historii transakcji rachunku podpiętego do aplikacji. Zasilenie portmonetki jest możliwe poprzez przelew na jej rachunek wykonany z konta w dowolnym banku.

Dowiedz się więcej