Ankieta z podwójną satysfakcją – Grupa Raben

Metryka praktyki

Firma: Grupa Raben,
Branża: Transport i logistyka,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Marketing zaangażowany społecznie
Dokument źródłowy: Raport 2013

Klienci Grupy Raben, wypełniając badanie satysfakcji w 2013 roku,nie tylko po raz pierwszy robilito online, ale również przyczyniali się do wsparcia akcji „Pierwszy fotelik” promującej bezpieczne przewożenie dzieci w fotelikach samochodowych. Za każdą wypełnioną ankietę firma przekazywała bowiem 1 euro na Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego – organizatora działania. Akcja „Ankieta z podwójną satysfakcją” zaowocowała zwiększeniem liczby wypełnionych ankiet w badaniu satysfakcji klienta oraz wzrostem postrzegania Grupy Raben jako firmy społecznie odpowiedzialnej (80% klientów).