Akcja36 – Lilly Polska

Metryka praktyki

Firma: Lilly Polska,
Branża: Farmaceutyka,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004

Akcja36 to ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu podniesienie jakości relacji między partnerami w związkach. Badania potwierdzają, że ogromne znaczenie dla prawidłowego diagnozowania i leczenia ma edukacja społeczeństwa w zakresie zdrowia seksualnego.

Akcja36 przypomina sprawdzone sposoby na udane życie we dwoje, podaje pomysły na wspólne spędzanie czasu, tworzy platformę do odbudowywania i pielęgnowania porozumienia i bliskości między partnerami.

Podejmuje także trudne tematy dotyczące partnerstwa, dojrzałej miłości oraz zdrowia seksualnego, a zwłaszcza problemów we współżyciu spowodowanych zaburzeniami erekcji. W związku ze zwiększającym się zainteresowaniem pacjentów bezpłatnymi konsultacjami urologicznymi i seksuologicznymi w grudniu 2004 r. Akcja36 zaprosiła do nowych poradni.

Mężczyźni mogli skorzystać z bezpłatnych porad lekarskich organizowanych w dziesięciu miastach Polski. W ponad dwudziestu gabinetach konsultacji udzielali urolodzy i seksuolodzy.