Akcja promocyjna „Gaz ziemny od PGNiG to pieniądze dla Ciebie 2013” na bazie Programu Ograniczenia Niskiej Emisji UM Krakowa

Metryka praktyki

Firma: PGNiG,
Branża: Energetyka, Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Edukacja ekologiczna
Dokument źródłowy: Raport 2013

Innym rodzajem pozytywnego oddziaływania na klientów była akcja promocyjna Gaz ziemny od PGNiG to pieniądze dla Ciebie 2013. Dzięki kampanii promującej gaz ziemny udało się dotrzeć bezpośrednio do prawie 1350 klientów, a z ponad 600 mieszkańcami nawiązano bezpośredni kontakt. Wszyscy uczestnicy otrzymali materiały informacyjne na temat gazu ziemnego. W wyniku akcji wzrosła świadomość ekologiczna wśród mieszkańców Krakowa oraz zwiększyła się liczba gospodarstw domowych korzystających z ekologicznych źródeł ogrzewania (akces zmiany systemu ogrzewania zasilanego gazem ziemnym złożyło 541 klientów), co bezpośrednio przyczyni się do ograniczenia zanieczyszczenia powietrza w tym mieście.