Akcja edukacyjna dla klientów „Sprawdź, kto sprzedaje Ci energię!”

Metryka praktyki

Firma: Grupa ENEA,
Branża: Energetyka,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2014

Akcja edukacyjna dla klientów „Sprawdź, kto sprzedaje Ci energię!” prowadzona przez ENEA przebiegała w dwóch odsłonach. W wiosennej edycji największe polskie firmy energetyczne (PGE Polska Grupa Energetyczna, TAURON Polska Energia, ENEA, Grupa Energa i RWE Polska) połączyły siły, by propagować wiedzę o rynku energii elektrycznej poprzez działania edukacyjno-informacyjne. Akcja była szeroko promowana w internecie, mediach i biurach obsługi klienta. Następnie w ramach indywidualnych działań ENEA zrealizowała kampanię emitującą artykuły prasowe oraz ogłoszenie ostrzegawcze w prasie lokalnej na terenie działalności grupy. Dodatkowo we współpracy z jedną z poznańskich spółdzielni zorganizowany został również festyn edukacyjny.