Akcja „Dzień Ziemi”

Metryka praktyki

Firma: Stanley Black & Decker Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Programy prośrodowiskowe
Dokument źródłowy: Raport 2014

Akcja Dzień Ziemi organizowana przez firmę Stanley Black & Decker Polska łączy w sobie inicjatywy: ECOTest (edukacja ekologiczna), ECOlogical training (warsztaty kształtujące umiejętności praktyczne) oraz ECOSmart (projekty ekologiczne pracowników). W pierwszej kolejności zaangażowani pracownicy z oddziału firmy w Gliwicach przeszli test wiedzy o ochronie środowiska, a następnie wzięli udział w szkoleniach prowadzonych przez Fundację „Bez Tajemnic”. Ostatnim etapem był program ECOSmart, w ramach którego pracownicy zgłaszali pomysły poprawiające efektywność ekologiczną firmy. W sumie zrealizowano 5 z zaproponowanych projektów, które przyniosły oszczędności ocenione na 9400 $.