Akademia Zdrowego Żywienia PAMSO – PAMSO

Metryka praktyki

Firma: PAMSO,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2009
Wyrabianie prawidłowych nawyków żywieniowych oraz propagowanie racjonalnego odżywiania to główne cele kampanii edukacyjnej przeprowadzonej przez PAMSO w Pabianicach. Jej głównymi  adresatami były dzieci oraz osoby, które spędzają większą część dnia w pozycji siedzącej – aktywne zawodowo, ale nie fizycznie.Materiały edukacyjne, zawierające konkretne propozycje żywieniowe, rozdawano w sklepach PAMSO w formie drukowanej, publikowano na łamach prasy oraz udostępniono online. W ramach  akcji „Na harówkę weź wałówkę”, na specjalnie utworzonej podstronie www Zakładów, zamieszczono cykl porad zachęcających osoby pracujące do racjonalizacji żywienia. Z kolei akcja skierowana do dzieci odbyła się w Dniu Dziecka w połowie szkół podstawowych Pabianic pod hasłem „Mityngu Lekkokalorycznego”. Składały się na nią spotkania, podczas których dzieci uczyły się zasad prawidłowego odżywiania pod okiem zatrudnionych przez PAMSO ekspertów. Dzieci mogły też samodzielnie skomponować pełnowartościowy posiłek i zabrać do domu drukowany poradnik.

Materiały w formie drukowanej trafiły do grupy co najmniej 5000 osób. Kampania spotkała się z pozytywną reakcją wśród jej adresatów, jak też z aprobatą pracowników firmy.