Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W marcu 2004 roku firma opublikuje pierwszy Raport Odpowiedzialności Społecznej, opisujący przebieg tego procesu w Polsce i prezentujący z jednej strony wszystkie kwestie poruszane przez partnerów społecznych, a z drugiej – zobowiązania. Raport ten będzie powszechnie dostępny. Firma deklaruje, że raz zapoczątkowany proces będzie powtarzany co roku. Dlatego też w kolejnych latach rzetelne wypełnianie już przyjętych zobowiązań będzie równie ważne jak prowadzenie samego dialogu z interesariuszami. Jak podają przedstawiciele firmy: 'Choć sam pomysł i sposób prowadzenia dialogu społecznego według zasad AA1000 nadal są czymś nowym nie tylko dla nas, ale i dla większości gości, to już teraz spotykamy się ze słowami uznania ze strony wielu z nich. Otwarcie mówiono nam, że wart docenienia jest sam fakt podjęcia przez firmę tytoniową publicznej dyskusji bez tematów tabu, a zakres i forma podjętych przez nas zobowiązań mających na celu dostosowywanie sposobu prowadzenia działalności British American Tobacco Polska do społecznych oczekiwań budzą uznanie. Cieszy nas także frekwencja odnotowana na spotkaniach dyskusyjnych – co najmniej niezła, jak na pierwszy rok wdrażania tak nowatorskiego procesu przez firmę tytoniową, czyli firmę z branży postrzeganej przez wiele osób jako kontrowersyjna. W trakcie tegorocznego dialogu nawiązaliśmy i utrzymujemy kontakt, bezpośredni lub korespondencyjny, z ponad 200 osobami reprezentującymi 95 różnych instytucji, organizacji lub środowisk.’