Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Media oraz agencje reklamowe, PR-owe, komunikacyjne, zazwyczaj reprezentujące małe i średnie firmy, oprócz tego, że tworzą miejsca pracy, co równie ważne, tworzą opowieści o świecie, narracje, które każdego dnia docierają do setek tysięcy odbiorców. To te narracje w dużej mierze kształtuje publiczną rozmowę o DEI – mogą wspierać różnorodność lub umacniać stereotypy i nieświadome przekonania.
Dzięki prowadzonemu pilotażowi badania wypracujemy narzędzie, które pomoże przy weryfikacji działań firm z branży kreatywnej z zakresu DEI (z ang. diversity, equity, inclusion) w branży kreatywnej zarówno w kontekście miejsca pracy, jak i w tworzonych przez nią usług i produktów (narracji obecnych w przestrzeni publicznej). Chcemy dostarczyć branży narzędzie do oceny dojrzałości w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzji (włączania).
Wnioski z przeprowadzonego pilotażu pozwolą na wypracowanie rekomendacji dla branży kreatywnej i marek w zakresie tworzenia narracji i kreowania treści w mediach i przestrzeni publicznej. Uzyskane wyniki będą wskazówką dla biznesu, który korzysta z usług branży kreatywnej. Firmy, podejmujące współpracę z branżą kreatywną, będą mogły otrzymać wiarygodne informacje na temat poziomu dojrzałości swoich partnerów biznesowych/dostawców w zakresie DEI.
Zgłoszenia do udziału w Projekcie oraz wypełnienie kwestionariusza przedłużono do 28 sierpnia 2023 r.
Udział w pilotażu badania dla wszystkich organizacji z branży kreatywnej jest bezpłatny. 20 pierwszych organizacji, które ukończą realizację badania otrzymają bezpłatnie indywidualny raport podsumowujący uzyskane wyniki wraz z ukazaniem osiągniętych wyników na tle całej grupy respondentów. Pozostałe organizacje będą mogły otrzymać taki raport po uiszczeniu opłaty 1500 zł netto.