Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
O tym, jak nowa, niepewna rzeczywistość wpływać będzie na strategie firm z obszaru CSR i zrównoważonego rozwoju pisze na łamach ICAN Management Review Polska Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
– Jeszcze nie wiemy, czy pandemia będzie wzmacniała trendy odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju biznesu, gospodarek i społeczeństw – czy wręcz przeciwnie. Entuzjazm i zaangażowanie na rzecz wspierania słabszych, głównie seniorów, czy służby zdrowia, pospolite ruszenie społeczne w ramach pomocy w szyciu maseczek, poczucie wspólnoty i solidarności wobec zagrożenia oraz refleksje dotyczące nadmiernego konsumpcjonizmu i konieczności zmiany obowiązujących modeli biznesowych na bardziej zrównoważone powoli zastępuje nowa (niepewna) rzeczywistość – pisze Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Artykuł opublikowany został w przygotowanym przez ICAN Management Review Polska raporcie „Egzamin dojrzałości z odpowiedzialności”. Patronem publikacji jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Przejdź do artykułu >>
Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, na stanowisku Dyrektorki Generalnej od października 2014 roku. Od końca 2015 roku odpowiada także za koordynację polskiej Karty Różnorodności i współpracę z Platformą Diversity Charters przy Komisji Europejskiej.
Ekspertka w zakresie komunikacji i CSR, coach ICC. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dużych grupach kapitałowych, w branży finansowo-ubezpieczeniowej oraz w sektorze energetycznym m.in. jako menedżerka/dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej, pełnomocniczka Zarządu ds. Strategii Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialnego Biznesu, szefowa zespołu dialogu ze społecznościami lokalnymi, członkini zarządu korporacyjnej fundacji.
Na co dzień koordynuje program Karta Różnorodności i zarządza Zespołem FOB, uczestnicząc w kształtowaniu wszystkich projektów i programów Forum w wyjątkowym gronie kreatywnych indywidualistów, doskonałych również w pracy zespołowej.
Absolwentka polonistyki UW, studiów podyplomowych dotyczących PR, marketingu i CSR w Polsce i za granicą m.in. na Uniwersytecie w Genewie i na Uniwersytecie w Cambridge.
Prywatnie, nie wyobraża sobie życia bez przyjaciół i czytania.
91% #millenialsi zmienia wybory konsumenckie na podstawie społ. zaangaż. marek. Jak prowadzić programy społ. zaangaż. biznesu i mądrze wykorzystać jego potencjał? Inspiracje z 15 lat naszych działań podsumowuje #FundacjaStocznia 👉https://bit.ly/384wSlc @FOB_Poland #CSRwPL
Tematem 23. wydania #KompendiumCSR jest odpowiedzialność w trudnych czasach. Tradycyjnie wśród autorek nie zabrakło Marzeny Strzelczak, prezeski, dyrektorki generalnej #FOB. Znajdziecie tam też teksty Marcina Dorocińskiego i @Harari_Yuval 😉 🔗 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/23-wydanie-kompendium-csr/ #CSRwPL
📰 O naszej analizie tematycznej o #aktywizmkorporacyjny pisze także portal @MrktngPrzyKawie: https://marketingprzykawie.pl/espresso/przygotuj-sie-nawet-jesli-jeszcze-wiesz-fob-publikuje-analize-tematyczna-o-aktywizmie-korporacyjnym/ . . #CSRwPL #zrównoważonyrozwój #społeczeństwo @ALK_Warszawa @sotrender @ARCrynekopinia
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.