Artykuł ekspercki

Odpowiedzialność Społeczna w Procesie Zarządzania Przedsiębiorstwem

30 maja 2011

Książka „Odpowiedzialność Społeczna w Procesie Zarządzania Przedsiębiorstwem” prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście zarządzania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:

  • genezę i istotę CSR,
  • instrumenty zarządcze polityki CSR,
  • współczesne koncepcje CSR – zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.

Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków – przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności.

Ilość stron: 276

ISBN: 978-83-255-0735-0

Autorzy