Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników, w tym praktyków i teoretyków zarządzania, zainteresowanych przemianami w zakresie postrzegania roli biznesu we współczesnym społeczeństwie. Autorzy przedstawiają w niej obecny stan debaty na temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz rozwoju zrównoważonego.
Część słownikowa książki zawiera omówienie 100 pojęć i inicjatyw związanych ze społeczną odpowiedzialnością organizacji i rozwojem zrównoważonym. Doskonale zatem nadaje się również jako materiał dydaktyczny zwłaszcza dla studentów. W tym celu każde z pojęć i inicjatyw przedstawione w słowniku zaopatrzone zostały w zadania do samodzielnego wykonania. Dzięki nim czytelnik ma możliwość poszerzyć swoje rozumienie przedstawionych zagadnień a nauczyciel pokierować procesem zdobywania wiedzy przez studenta.
Książkę napisali znakomici eksperci z omawianej problematyki: profesor Jan Jonker z Uniwersytetu Radboud z Nijmegen w Holandii oraz doktor Agata Rudnicka i doktor Janusz Reichel z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Źródło: CSR Impact