Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W „Rzeczpospolitej” ukazał się dziś artykuł Anity Błaszczak na temat oczekiwań społeczeństwa względem biznesu. Na konieczność dostosowania się i wiarygodnej odpowiedzi firm na rosnącą presję konsumencką wskazał na łamach „Rz” Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów FOB.
Miłosz Marchlewicz w rozmowie z Anitą Błaszczak zwrócił uwagę na rezultaty z badania „Menedżerowie CSR 2020”, z których wynika, że konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju. Zaznaczył jednak, że ankietowani częściej wskazywali wpływ związany z wymaganiami kontrahentów oraz pojawiające się m.in. na szczeblu unijnym regulacje związane z CSR.
W artykule przeczytacie także m.in. o wynikach ostatniego badania Europejskiego Banku Inwestycyjnego dotyczącego postaw wobec kryzysu klimatycznego. Pisaliśmy o nich tutaj >>
Artykuł dostępny jest także online w serwisie rp.pl >>
W tym samym wydaniu „Rzeczpospolitej” ukazała się relacja z kolejnej debaty w ramach cyklu „Walka o klimat”, w której udział wziął m.in. Frédéric Faroche, prezes Grupy Veolia w Polsce.
Oba teksty ukazały się w dzisiejszym (3.11.2021 r.) wydaniu papierowym dziennika „Rzeczpospolita”.
Źródło: Rzeczpospolita
W Forum Odpowiedzialnego Biznesu kieruje zespołem komunikacji i promocji. Odpowiada za planowanie i realizację strategii komunikacji FOB, obejmującej m.in. media relations i rozwój mediów własnych organizacji.
Wspiera realizację projektów badawczych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Prowadzi zajęcia o CSR, ESG i zrównoważonym rozwoju na uczelniach wyższych.
Dołączył do zespołu Forum Odpowiedzialnego Biznesu w październiku 2017 r., rozpoczynając swoją pracę od prowadzenia i komunikacji programu edukacyjnego Liga Odpowiedzialnego Biznesu. Następnie zajmował się m.in. bieżącą aktualizacją portalu Odpowiedzialnybiznes.pl, obsługą mediów społecznościowych FOB oraz prowadzeniem działań komunikacyjno-promocyjnych inicjatyw FOB realizowanych w ramach Karty Różnorodności.
Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie budowlanej wchodzącej w skład Grupy PSB, gdzie odpowiadał za marketing, PR i CSR oraz współpracując z mediami lokalnymi. Absolwent kulturoznawstwa (spec. komunikacja kulturowa) na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2015 – 2016 ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Zainteresowania naukowe – społeczna odpowiedzialność organizacji sportowych i antropologia sportu.