Artykuł ekspercki

Etyka biznesu

1 grudnia 2008

Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów, przed jakimi obecnie staje świat. Dwóch wybitnych autorów, Kenneth Blanchard i Norman Vincent Peale, połączonymi siłami stawia czoła temu problemowi w książce „Etyka w biznesie”. Udowadniają w niej, że nie trzeba oszukiwać, aby wygrać.

Książka napisana w konwencji rozmowy, dialogu obu autorów jest ława w odbiorze i zarazem niezwykle użyteczna. To książka nie tylko dla menedżerów, ale też dla tych wszystkich, którzy chcą podejmować etyczne decyzje w swoim życiu lub stoją przed moralnymi dylematami. Na kolejnych stronach książki autorzy podają wskazówki, jak lepiej rozwiązywać dylematy, przed którymi stajemy codziennie, a także inspirację, aby postępować w sposób etyczny zgodnie z poglądami, jakie każdy z nas posiada.„Etyka biznesu” oferuje zestaw użytecznych narzędzi. Autorzy korzystając ze swojego ogromnego i unikalnego doświadczenia, ujawniają sekrety etycznego postępowania, podają praktyczne wskazówki, aby uświadomić czytelnikowi, dlaczego uczciwość popłaca.

Wydawca: Studio EMKA

Autorzy