Artykuły eksperckie

31 marca 2022

Czym jest warwashing?

Sergiej Podus

Czym jest warwashing? Jak rozpoznać, które firmy chcą rzeczywiście pomóc Ukrainie, a które chcą tylko wykorzystać tragedię wojny do poprawy własnego wizerunku?

14 stycznia 2022

Rok 2022 będzie wzmacniał trendy w CSR/ESG

Marzena Strzelczak

Firmy muszą przygotowywać się do wnikliwej oceny swojej działalności, jakościowego raportowania, także zmian strategii w poszukiwaniu szans i możliwości zrównoważonej transformacji.

9 grudnia 2021

Rady nadzorcze powinny patrzeć na ESG jako element integralny

Miłosz Marchlewicz

Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów

6 grudnia 2021

Czy bez CSR można osiągnąć sukces w biznesie?

Marzena Strzelczak

Można powiedzieć, że zrównoważony rozwój, społecznie odpowiedzialny biznes czy ESG, to pojęcia, których możemy używać wymiennie.

7 września 2021

„Pożegnanie z filantropią”

Marzena Strzelczak

Jak zatem w nowych realiach budować odpowiedzialne miejsce pracy, jak motywować, integrować i angażować pracowników? Jak dbać o ich dobrostan i równe traktowanie? Te tematy są dziś na agendzie odpowiedzialnych firm, podobnie jak kwestie organizacji efektywności pracy czy ochrony danych

30 sierpnia 2021

„Wyzwanie podjęte z sukcesem”

Marzena Strzelczak

Pandemia stała się lekcją dotyczącą nie tylko dotychczasowych modeli konsumpcji i produkcji, tego jak żyjemy, podróżujemy, co kupujemy, ale też refleksją nad koniecznością przeformułowania obowiązujących modeli społeczno-gospodarczych

21 czerwca 2021

Szczepienia to nasza wspólna odpowiedzialność

Miłosz Marchlewicz

Społeczeństwo oczekuje, że aktywność marek nie będzie chwilowym trendem, a na stałe zagości w codziennej praktyce biznesowej

12 marca 2021

Krajowy Plan Odbudowy. Czy pomoże polskiej gospodarce?

Marzena Strzelczak

Martwią niezwykle skąpe, zawarte na ok. dwóch stronach informacje na temat konsultacji społecznych, audytu i kontroli oraz komunikacji w procesie realizacji KPO.

18 lutego 2021

Nie wypada rozwijać biznesu bez troski o innych

Marzena Strzelczak

Firmy inicjują akcje o charakterze pomocowym czy edukacyjnym, aktywnie włączają się w działania np. podejmowane przez organizacje pozarządowe. Miejmy nadzieję, że rola partnerstw będzie rosła. Nikt nie rozwiąże licznych problemów społecznych w pojedynkę

12 lutego 2021

Klienci oczekują działań. Zwłaszcza w dobie pandemii

dr Agnieszka Siarkiewicz

Koncepcja good corporate citizenship, oznaczająca bycie dobrym obywatelem w otoczeniu, w którym prowadzi się działalność, w wyniku pandemii nabrała jeszcze większego znaczenia.

Typ artykułu

Obszar tematyczny