Artykuły eksperckie

11 grudnia 2020

“Pandemia pokazała, co jest dla biznesu istotne”. Wywiad z Karolem Krzyczkowskim w “Rzeczpospolitej”

Karol Krzyczkowski

Pandemia pokazała, co jest dla biznesu istotne. Czy kwestie odpowiedzialności, świadomości społecznej i wrażliwości są brane pod uwagę tylko w czasach dobrobytu, czy stanowią integralną część działań, o których nie zapomina się też w czasach kryzysu. Zobaczyliśmy, kto był przygotowany

8 grudnia 2020

Świadomy konsument zmieni biznes. Komentarz Ewy Wojciechowicz dla “Pulsu Biznesu”

Ewa Wojciechowicz

Biznes stanął także przed nowym wyzwaniem wspierania zdrowia psychicznego i motywowania pracowników podczas pracy zdalnej. Jednak myśląc o rozwoju odpowiedzialnego biznesu – niezależnie czy skupiamy się na kwestii raportowania, czy na potrzebach klientów – nasze analizy i tak prowadzą w kierunku konieczności troski o środowisko naturalne.

23 listopada 2020

Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju w strategii biznesowej staje się koniecznością

Izabela Opałczyńska

Aby zapewnić odporność organizacjom, umożliwić rozwój w długim horyzoncie czasowym, a w krótkim terminie dać większe szanse na pozyskanie kapitału, bądź jego niższy koszt, uwzględnienie idei zrównoważonego rozwoju w strategii biznesowej, staje się koniecznością.

19 sierpnia 2020

“Praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią”

Marzena Strzelczak

Wiele wskazuje na to, że praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią.

14 sierpnia 2020

“Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

Typ artykułu

Obszar tematyczny