Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Wsparcie w łączeniu pracy z obowiązkami opiekuńczymi, wyrównywanie szans płci poprzez system zachęt i informowanie o prawach kobiet i mężczyzn to czynniki niezbędne do zwiększenia aktywności kobiet na rynku pracy.
Jeszcze nie wiemy, czy pandemia będzie wzmacniała trendy odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju biznesu, gospodarek i społeczeństw – czy wręcz przeciwnie. Entuzjazm i zaangażowanie powoli zastępuje nowa (niepewna) rzeczywistość.
Firmy aspirujące do miana odpowiedzialnych społecznie nie mogą zapomnieć o odpowiedzialnym zarządzaniu swoimi łańcuchami dostaw. Ten obszar – choć niełatwy – dzięki podjęciu współpracy z partnerami biznesowymi daje szansę na dużo większą efektywność podejmowanych działań CSR.
Ogólny krajobraz przemian rynku pracy pod wpływem nowych technologii został w ostatnich latach dobrze naszkicowany przez wiele globalnych raportów. Połowa zawodów i połowa czasu pracy może ulec automatyzacji, przy jednoczesnym rosnącym zapotrzebowaniu na „cyfrowy talent” – specjalistów zdolnych tworzyć rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję i powiązane technologie na potrzeby gospodarki wchodzącej w fazę 4.0.
5 czerwca odbyło się webinarium Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Jak tworzyć i jak aktualizować strategię odpowiedzialnej firmy”.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.