Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Dlaczego solidnie wykształcona większość społeczeństwa, wyposażona także w atuty takie jak empatia, zdolność budowania relacji i odpowiedzialność społeczna, jest wciąż niedoreprezentowana na najwyższych stanowiskach oraz na rynku pracy? Z czego to wynika i jak możemy to zmienić?
Polskie społeczeństwo bardzo zaangażowało się w pomoc uchodźcom i uchodźczyniom z Ukrainy. Wiele osób gości ich także w swoich domach. Jak mądrze pomagać? I jak jednocześnie zadbać o swój dobrostan?
To jak rekrutujemy jest funkcją tego, w jakim społeczeństwie żyjemy. (…) Świadomość i potrzeby dotyczące równych szans w miejscu pracy to trend, który się budzi – w szczególności, gdy pytamy o zatrudnienie.
Biznes i otoczenie biznesu zauważa pozytywną rolę regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badań, które zrealizowaliśmy jako FOB, to regulacje są motorem napędowym zrównoważonego rozwoju i narzędziem dla osób, które odpowiadają za konkretne procesy w firmach
Firmy muszą przygotowywać się do wnikliwej oceny swojej działalności, jakościowego raportowania, także zmian strategii w poszukiwaniu szans i możliwości zrównoważonej transformacji.
Święta to czas prezentów. Nie tylko tych tradycyjnie dawanych i otrzymywanych w gronie rodzinnym, czy wśród znajomych. Prezenty świąteczne to także ważny z marketingowego punktu widzenia sposób na podtrzymanie i zaznaczenie wyjątkowości relacji z kluczowymi klientami, dostawcami i kontrahentami.
Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów
Można powiedzieć, że zrównoważony rozwój, społecznie odpowiedzialny biznes czy ESG, to pojęcia, których możemy używać wymiennie.
Konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju.
Jeśli chcemy w sposób odpowiedzialny odbudować gospodarkę oraz postawić na zrównoważony rozwój i spójność społeczną, to musimy zadbać o to, by nie zostawić nikogo w tyle. Słowem: musimy postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością.