Artykuły eksperckie

1 września 2021

„Marki chcą mieć głos w kwestiach społecznych”

Marzena Strzelczak

Powinnością biznesu jest słuchanie nie tylko akcjonariuszy, ale także interesariuszy. Jeżeli są biznesy, które dysponują budżetami większymi niż budżety państw, to też zobowiązania tych biznesów są dużo, dużo większe.

30 sierpnia 2021

„Wyzwanie podjęte z sukcesem”

Marzena Strzelczak

Pandemia stała się lekcją dotyczącą nie tylko dotychczasowych modeli konsumpcji i produkcji, tego jak żyjemy, podróżujemy, co kupujemy, ale też refleksją nad koniecznością przeformułowania obowiązujących modeli społeczno-gospodarczych

19 sierpnia 2021

„Szykuje się zielona rewolucja w budownictwie mieszkaniowym”

dr Agnieszka Siarkiewicz

Niezbędne są prace badawcze w obszarze ekobudownictwa, służące wdrażaniu innowacji, aby ograniczać surowce, wykorzystywać nietoksyczne materiały, a co za tym idzie: zmniejszać negatywny wpływ i szkodliwe emisje do środowiska

13 sierpnia 2021

„Zieleń zaczyna być kolorem biznesu”

dr Agnieszka Siarkiewicz

Tylko 15 proc. respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania, jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu z końca 2019 r.

21 czerwca 2021

Szczepienia to nasza wspólna odpowiedzialność

Miłosz Marchlewicz

Społeczeństwo oczekuje, że aktywność marek nie będzie chwilowym trendem, a na stałe zagości w codziennej praktyce biznesowej

Typ artykułu

Obszar tematyczny