Artykuły eksperckie

25 marca 2022

„Cnoty niewieście” na miarę XXI wieku

Marzena Strzelczak

Dlaczego solidnie wykształcona większość społeczeństwa, wyposażona także w atuty takie jak empatia, zdolność budowania relacji i odpowiedzialność społeczna, jest wciąż niedoreprezentowana na najwyższych stanowiskach oraz na rynku pracy? Z czego to wynika i jak możemy to zmienić?

15 marca 2022

Goszczenie uchodźców z Ukrainy. Co warto, a czego nie należy robić?

Karol Krzyczkowski

Polskie społeczeństwo bardzo zaangażowało się w pomoc uchodźcom i uchodźczyniom z Ukrainy. Wiele osób gości ich także w swoich domach. Jak mądrze pomagać? I jak jednocześnie zadbać o swój dobrostan?

1 lutego 2022

Marzena Strzelczak w TVN24 o dyskryminacji ze względu na wiek

Marzena Strzelczak

To jak rekrutujemy jest funkcją tego, w jakim społeczeństwie żyjemy. (…) Świadomość i potrzeby dotyczące równych szans w miejscu pracy to trend, który się budzi – w szczególności, gdy pytamy o zatrudnienie.

29 stycznia 2022

W „Czwórce” o wyzwaniach zrównoważonego rozwoju w sektorze mody

Miłosz Marchlewicz

Biznes i otoczenie biznesu zauważa pozytywną rolę regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badań, które zrealizowaliśmy jako FOB, to regulacje są motorem napędowym zrównoważonego rozwoju i narzędziem dla osób, które odpowiadają za konkretne procesy w firmach

14 stycznia 2022

Rok 2022 będzie wzmacniał trendy w CSR/ESG

Marzena Strzelczak

Firmy muszą przygotowywać się do wnikliwej oceny swojej działalności, jakościowego raportowania, także zmian strategii w poszukiwaniu szans i możliwości zrównoważonej transformacji.

17 grudnia 2021

Jak zrobić odpowiedzialny prezent w 2021 roku?

Karol Krzyczkowski

Święta to czas prezentów. Nie tylko tych tradycyjnie dawanych i otrzymywanych w gronie rodzinnym, czy wśród znajomych. Prezenty świąteczne to także ważny z marketingowego punktu widzenia sposób na podtrzymanie i zaznaczenie wyjątkowości relacji z kluczowymi klientami, dostawcami i kontrahentami.

9 grudnia 2021

Rady nadzorcze powinny patrzeć na ESG jako element integralny

Miłosz Marchlewicz

Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów

6 grudnia 2021

Czy bez CSR można osiągnąć sukces w biznesie?

Marzena Strzelczak

Można powiedzieć, że zrównoważony rozwój, społecznie odpowiedzialny biznes czy ESG, to pojęcia, których możemy używać wymiennie.

3 listopada 2021

Konsumenci oczekują, że biznes postawi na zrównoważony rozwój

Miłosz Marchlewicz

Konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju.

26 października 2021

Trzeba postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością

Marzena Strzelczak

Jeśli chcemy w sposób odpowiedzialny odbudować gospodarkę oraz postawić na zrównoważony rozwój i spójność społeczną, to musimy zadbać o to, by nie zostawić nikogo w tyle. Słowem: musimy postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością.

Typ artykułu

Obszar tematyczny