Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Czym jest warwashing? Jak rozpoznać, które firmy chcą rzeczywiście pomóc Ukrainie, a które chcą tylko wykorzystać tragedię wojny do poprawy własnego wizerunku?
Pomoc humanitarna nie została specyficznie zdefiniowana w ustawie, natomiast należy przez nią rozumieć wszelkie świadczenia pieniężne i niepieniężne na rzecz wskazanych wyżej obywateli Ukrainy.
Dlaczego solidnie wykształcona większość społeczeństwa, wyposażona także w atuty takie jak empatia, zdolność budowania relacji i odpowiedzialność społeczna, jest wciąż niedoreprezentowana na najwyższych stanowiskach oraz na rynku pracy? Z czego to wynika i jak możemy to zmienić?
Polskie społeczeństwo bardzo zaangażowało się w pomoc uchodźcom i uchodźczyniom z Ukrainy. Wiele osób gości ich także w swoich domach. Jak mądrze pomagać? I jak jednocześnie zadbać o swój dobrostan?
To jak rekrutujemy jest funkcją tego, w jakim społeczeństwie żyjemy. (…) Świadomość i potrzeby dotyczące równych szans w miejscu pracy to trend, który się budzi – w szczególności, gdy pytamy o zatrudnienie.
Biznes i otoczenie biznesu zauważa pozytywną rolę regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badań, które zrealizowaliśmy jako FOB, to regulacje są motorem napędowym zrównoważonego rozwoju i narzędziem dla osób, które odpowiadają za konkretne procesy w firmach
Firmy muszą przygotowywać się do wnikliwej oceny swojej działalności, jakościowego raportowania, także zmian strategii w poszukiwaniu szans i możliwości zrównoważonej transformacji.
Rok 2021 należał do ESG. Nomenklatura rodem ze świata inwestorsko-finansowego zaczyna zastępować dotychczasowe synonimy CSR-u – zrównoważony rozwój czy SDG-sy (Cele Zrównoważonego Rozwoju), pomimo że nie jest jedyną alternatywą. Wiele mówimy też o koncepcjach takich jak regenerative economy czy stakeholder capitalism, to jednak wyraźnie widoczny jest prymat ESG. To w dużej mierze efekt zmian w otoczeniu regulacyjnym biznesu w całej Unii Europejskiej.
Święta to czas prezentów. Nie tylko tych tradycyjnie dawanych i otrzymywanych w gronie rodzinnym, czy wśród znajomych. Prezenty świąteczne to także ważny z marketingowego punktu widzenia sposób na podtrzymanie i zaznaczenie wyjątkowości relacji z kluczowymi klientami, dostawcami i kontrahentami.
Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów