Artykuły eksperckie

21 stycznia 2009

Jak wygląda nowoczesny i strategiczny PR przyszłości?

Iwona Kuraszko

“Prawdziwe public relations może istnieć tylko wówczas, gdy jest możliwość konfrontacji opinii” – powiedział prof. Olędzki na panelu poświęconym społecznym funkcjom public relations, w ramach I Kongresu Komunikacji Społecznej “Kreowanie Komunikowania – Zawartość, Kontrola, Krytyka”.

21 stycznia 2009

CSR 2.0 – nowe wcielenie CSR?

Justyna Szumniak-Samolej

Rosnąca rola Internetu w życiu społecznym i biznesowym oraz szybki rozwój interaktywnych narzędzi komunikacyjnych stawia nowe wyzwania przed firmami, które pragną efektywnie realizować w swojej działalności gospodarczej idee i zasady CSR.

21 stycznia 2009

Kryzys gospodarczy = śmierć CSR?!

Jacek Dymowski

Kilka tygodni temu światowa gospodarka wstrzymała oddech, a managerom wielu korporacji przed oczami stanęło widmo bankructwa. Światowa gospodarka toczyła się dotychczas gładko do przodu, niczym luksusowa limuzyna, której zadowoleni pasażerowie nie przewidzieli, że „niewidzialna ręka rynku” nagle zaciągnie hamulec ręczny. Widmo kryzysu przeraża wszystkich. Czy jedną z ofiar recesji będzie społeczna odpowiedzialność biznesu?

21 stycznia 2009

Kompleksowość CSR

Iwona Kuraszko

Jeśli myślimy o CSR, najpierw należy odpowiedzieć sobie na pytanie dla kogo tworzona jest wartość i jak jest tworzona?

21 stycznia 2009

Zrównoważony rozwój

Iwona Kuraszko

Zmiany klimatu są jednym z najpilniejszych wyzwań środowiskowych, przed którymi dziś staje cały świat. W wyzwanie to włączone są społeczeństwa, rządy biznes jednocześnie. Społeczne i ekologiczne problemy mają kompleksowy charakter, każda firma musi analizować swój wkład w otoczenie w sposób indywidualny, ponieważ rozwój zrównoważony jest wieloaspektowy.

Typ artykułu

Obszar tematyczny