Artykuły eksperckie

13 kwietnia 2021

O aktywizmie korporacyjnym na antenie TOK FM

Marzena Strzelczak

Pandemia pokazała, że dotyczasowe modele aktywności społeczno-gospodarczej nie służą planecie i społeczeństwu.

14 sierpnia 2020

„Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

24 marca 2020

Jak biznes może wspierać pracowników z Ukrainy w czasach koronawirusa?

Sergiej Podus

Wśród wszystkich wyzwań związanych z koronawirusem COVID-19, pojawiających się przed społeczeństwem i biznesem w Polsce, istotnym problemem jest również  sytuacja pracowników ze Wschodu, szczególnie z Ukrainy. Część z nich z powodu kwarantanny straciła możliwość zarobkowania w Polsce, a jednocześnie w związku z nowymi regulacjami swojego państwa mają ogromne problemy z powrotem do domu. W jaki sposób firmy mogą im pomóc?

24 września 2018

Odpowiedzialni w każdym ogniwie łańcucha dostaw

Katarzyna Mróz

Dlaczego właściwa organizacja łańcucha dostaw w różnych branżach jest tak ważna? Być może na to pytanie najtrudniej będzie odpowiedzieć klientowi, który jako odbiorca końcowy nabywa produkt i nie myśli o tym, kto, za ile i w jakich warunkach go wyprodukował. Dzisiejsze wymogi rynku i wciąż rosnąca – choć nadal i tak niewielka – świadomość konsumentów wymagają od przedsiębiorców zdecydowanych działań, aby zapobiegać i przeciwdziałać potencjalnym negatywnym skutkom ich działalności, także w zakresie łańcuchów dostaw.

3 sierpnia 2018

Jakich sygnalistów potrzebujemy?

Karol Krzyczkowski

W 2017 roku w projekcie ustawy o jawności życia publicznego po raz pierwszy pojawiła się definicja sygnalisty, która ma wejść do systemu prawnego. Proponowana ustawa opisuje też zasady nadawania tego statusu i ochrony sygnalistów.

Typ artykułu

Obszar tematyczny