Artykuły eksperckie

13 kwietnia 2021

O aktywizmie korporacyjnym na antenie TOK FM

Marzena Strzelczak

Pandemia pokazała, że dotyczasowe modele aktywności społeczno-gospodarczej nie służą planecie i społeczeństwu.

14 sierpnia 2020

“Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

19 czerwca 2020

Ciało wystawione na sprzedaż

Paulina Nowosielska

Hostessy w kusej sukience jako oprawa konferencji ekonomicznej, seminarium, targów. Biust sprzedający silikon budowlany lub zapraszający do zakładów bukmacherskich. Szykujmy się na egzamin poprawkowy z #me too.

24 marca 2020

Jak biznes może wspierać pracowników z Ukrainy w czasach koronawirusa?

Sergiej Podus

Wśród wszystkich wyzwań związanych z koronawirusem COVID-19, pojawiających się przed społeczeństwem i biznesem w Polsce, istotnym problemem jest również  sytuacja pracowników ze Wschodu, szczególnie z Ukrainy. Część z nich z powodu kwarantanny straciła możliwość zarobkowania w Polsce, a jednocześnie w związku z nowymi regulacjami swojego państwa mają ogromne problemy z powrotem do domu. W jaki sposób firmy mogą im pomóc?

13 marca 2020

Wszyscy kłamią. Big data, nowe dane i wszystko, co internet może nam powiedzieć o tym, kim naprawdę jesteśmy

Tadeusz Joniewicz

Temat pozyskania i wykorzystania big data i powiązana z nim kwestia wykorzystania sztucznej inteligencji w praktyce, jest jednym z najczęściej omawianych w firmach. Seth Stevens-Davidovitz w książce „Wszyscy kłamią. Big data, nowe dane i wszystko, co internet może nam powiedzieć o tym kim naprawdę jesteśmy” pokazuje bardziej „ludzką” stronę tego tematu, pokazując jak przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi w prosty sposób zebrał niezwykle interesujące dane, które mogą zaskakiwać prezentując nas (jako społeczeństwo) w zupełnie innym świetle.  Jednocześnie podpowiada jakie są możliwości korzystania z nowych danych oraz inspiruje pokazując co może zyskać firma czy organizacja poprzez wykorzystanie narzędzi internetowych.

Typ artykułu

Obszar tematyczny