Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
O ile sama pandemia jest zjawiskiem dramatycznym, ciągnącym za sobą wiele negatywnych zjawisk, o tyle jej wpływ na działania społeczne można ocenić jako mobilizujący. Rok 2020 był dla wolontariatu pracowniczego rokiem przełomowym.
Sam fakt, że dostrzegamy zaangażowanie koordynatorów wolontariatu pokazuje, że dojrzeliśmy w Polsce, żeby tym tematem się na poważnie zająć. Skoro udało nam się zmobilizować różne podmioty do uznania zawodu CSRowca, to pora pokazać jak ważni są koordynatorzy wolontariatu.
Wiedza o finansach nie jest niestety mocną stroną Polaków. Świadczą o tym i wyniki badań, i dane Krajowego Rejestru Długów. Problem ten dostrzegają firmy, które organizują szkolenia dla pracowników udostępniają wiedzę ekspercką na portalach edukacyjnych, tworzą scenariusze zajęć i wreszcie – uczą dzieci i młodzież w ramach programów wolontariatu pracowniczego.
W trakcie pandemii COVID-19 doceniono w jaki sposób wolontariusze, jako agenci zmian, zapewniają praktyczne działania, które budują nadzieję, wpływają na poprawię życia i wzmacniają społeczności.
Hostessy w kusej sukience jako oprawa konferencji ekonomicznej, seminarium, targów. Biust sprzedający silikon budowlany lub zapraszający do zakładów bukmacherskich. Szykujmy się na egzamin poprawkowy z #me too.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając “Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.