Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Do konkursu na najlepiej sporządzone publikacje z zakresu raportowania niefinansowego zostało zgłoszonych 45 raportów. Kolejny etap dotyczy głosowania internautów. Głosy będzie można oddawać od 16 sierpnia przez stronę raportyspoleczne.pl. Konkurs organizują Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.
Wśród zgłoszonych raportów do tegorocznej edycji konkursu znalazło się między innymi 15 debiutów, 10 raportów zintegrowanych oraz 8 raportów instytucji pozabiznesowych (w tym 4 raporty administracji publicznej, 3 organizacji pozarządowych i jeden uczelni wyższej). Co roku jedną z nagród w konkursie Raporty Społeczne przyznają internauci.
Do 13. edycji konkursu Raporty Społeczne zgłosiły swoje raporty następujące firmy, organizacje i instytucje:
Najlepiej sporządzone raporty zostaną nagrodzone w kategoriach:
W skład jury wchodzą specjaliści z zakresu raportowania, CSR oraz ze środowiska dziennikarskiego.
Celem Konkursu Raporty Społeczne jest zwrócenie uwagi na wagę raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Konkurs pozwala ocenić sposób, w jaki firmy dzielą się danymi niefinansowymi, obejmującymi kwestie dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu organizacyjnego. Dzięki temu nagrodzone zostają przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność w sposób społecznie odpowiedzialny, ale również przejrzyście i wiarygodnie prezentują w raportach podejmowane inicjatywy.
***
Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte
Patronat: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Giełda Papierów Wartościowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Centrum Edukacji PIBR
Patronat medialny: egospodarka.pl, IMM, kampaniespołeczne.pl, PAP Biznes, PRoto.pl, log4.pl, Euractiv.pl