Wpływ biznesu na rozwój gospodarczy i społeczny a raportowanie niefinansowe

25 lipca 2019

Dotyczy firmy: Deloitte,

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi publikacjami, które przybliżają tematykę odpowiedzialności firm za rozwój społeczno-gospodarczy kraju, w którym działają. To istotne zagadnienie podejmowane jest w raportach zintegrowanych i społecznych. Obecnie trwa ich nabór do Konkursu Raporty Społeczne. Publikacje można zgłaszać do 5 sierpnia poprzez stronę raportyspoleczne.pl.

  1. Polskie wyzwania: ubóstwo energetyczne i odnawialne źródła energii. Czytaj więcej >>>
  2. Edukacja podstawą dla dobrego funkcjonowania zrównoważonego rolnictwa. Czytaj więcej >>>
  3. Sprawiedliwe przejście do zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej >>>
  4. Odpowiedzialni w każdym ogniwie łańcucha dostaw. Czytaj więcej >>>
  5. Polsce brakuje mądrego gospodarowania wodą. Czytaj więcej >>>
  6. Indeks Odpowiedzialnego Rozwoju. Czytaj więcej >>>

Celem Konkursu Raporty Społeczne jest zwrócenie uwagi na wagę raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Konkurs pozwala ocenić sposób, w jaki firmy dzielą się danymi niefinansowymi, obejmującymi kwestie dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu organizacyjnego. Dzięki temu nagrodzone zostają przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność w sposób społecznie odpowiedzialny, ale również przejrzyście i wiarygodnie prezentują w raportach podejmowane inicjatywy. Przydatnymi narzędziami w tworzeniu raportu są normy na podstawie których organizacje raportują dane niefinansowe takie jak: Standard GRI, IIRC, Standard Informacji Niefinansowych czy Cele Zrównoważonego Rozwoju. Konkurs stanowi zachętę dla firm do jeszcze większej transparentności oraz stwarza pole do czerpania inspiracji w zakresie ujawniania danych niefinansowych. Raporty można zgłaszać do konkursu do 5 sierpnia.

Zgłoś raport >>>

Więcej informacji o konkursie Raporty Społeczne na stronie raportyspoleczne.pl

***

Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte

Patronat: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Giełda Papierów Wartościowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Centrum Edukacji PIBR

Patronat medialny: egospodarka.pl, IMM, kampaniespołeczne.pl, PAP Biznes, PRoto.pl, log4.pl, Euractiv.pl