Weź udział w badaniu o CSR w Polsce

16 listopada 2021

Dotyczy firmy: Fundacja Veolia Polska, Orange Polska,

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) już po raz szósty zaprasza firmy i organizacje do udziału w cyklicznym badaniu CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jego celem jest poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, ich motywów, a także tego kto i w jaki sposób zarządza polityką CSR w organizacji. Tegoroczna ankieta została poszerzona o pytania dotyczące działań firm w obliczu zmian klimatycznych. Inicjatywa została objęta patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz patronatem medialnym portalu Odpowiedzialnybiznes.pl. 

Kliknij TUTAJ by przejść do ankiety on-line

Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut. Odpowiedzi zbierane są do piątku 26 listopada. Do udziału w ankiecie zapraszamy wszystkie firmy i organizacje, niezależnie od wielkości, pochodzenia kapitału, czy stopnia zaangażowania w działania CSR. Chcemy poznać nie tylko obszary i tematy, które w tym momencie są dla firm najważniejsze, ale również zasoby, którymi dysponują przedsiębiorstwa, by planować i wdrażać projekty z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – mówi Mariusz Kielich, Kierownik ds. Komunikacji w CCIFP.

Badanie ma charakter cykliczny, co pozwala na pokazanie ewolucji działań i tendencji w zakresie CSR na polskim rynku. Pytania dotyczą zarówno konkretnych projektów realizowanych przez firmy w odniesieniu do kluczowych interesariuszy (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, społeczność lokalna), jak również procesu planowania, raportowania, czy zarządzania tematem CSR w organizacji. Tegoroczna ankieta poszerzona została również o kilka pytań dotyczących zmian klimatu i aktywności biznesu w tym obszarze.

Raport z badania zostanie zaprezentowany 15 grudnia, w trakcie jednego ze spotkań organizowanych przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Raport z poprzedniej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej jest do pobrania na stronie CCIFP.

Partnerami tegorocznego badania są m.in.: Orange Polska, Fundacja Veolia, a partnerem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło: inf. pras.