Startuje „Wyścig Pokoleń” – 76. Tour de Pologne z Carrefour

31 lipca 2019

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Ponad 1000 km trasy do przejechania, najlepsze kolarskie drużyny świata wraz z Rafałem Majką i Michałem Kwiatkowskim na czele. Tak w wielkim skrócie zapowiada się 76. Tour de Pologne, który wystartuje 3 sierpnia. Ekipa Carrefour – sponsora głównego wyścigu – będzie wspierać zawodników i kibiców na wszystkich etapach zmagań oraz zaprosi ich do skorzystania z rowerowych atrakcji.

Tegoroczny Tour de Pologne, rozgrywany pod nazwą „Wyścig Pokoleń”, nawiązuje do stulecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskich sukcesów polskich kolarzy na przestrzeni ostatnich dekad. Carrefour Polska, który od lat zachęca Polaków do aktywności fizycznej i dbania o zbilansowaną dietą, a także od 3 lat jest sponsorem głównym Tour de Pologne, będzie wspierał wyścig na wszystkich 7 etapach.

– Naszą ambicją jako sieci dużej dystrybucji jest stać się liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich. W Polsce sukcesywnie pracujemy nad tym, aby Carrefour kojarzył się ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, a wsparcie największego wyścigu kolarskiego w naszym kraju jest spójne z naszymi priorytetami. W trakcie całego Tour de Pologne będziemy przybliżać nasze konkretne działania, które podejmujemy jako sieć, aby zachęcić Polaków do lepszego jedzenia i lepszego życia oraz wspólnie z kibicami będziemy gorąco dopingować zawodników – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Przedstawiciel Carrefour, po zakończeniu każdego z etapów wyścigu, przekaże aktualnemu liderowi żółtą koszulkę klasyfikacji generalnej Carrefour, a zwycięzca całej rywalizacji otrzyma od firmy nagrodę specjalną – 25 000 złotych.

Przez cały czas trwania wyścigu, sieć będzie zachęcać fanów do wspólnego dopingu i aktywnego spędzenia czasu w Miasteczkach Kibica Carrefour, które będzie można znaleźć na startach i metach wszystkich etapów wyścigu, zaczynając od Krakowa, a kończąc na Bukowinie Tatrzańskiej. Na odwiedzających będą czekały nie tylko sportowe animacje, w tym m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerowa szkoła jazdy, quiz na wielkim kole rowerowym.

Zaangażowanie sieci w Tour de Pologne odbywa się pod hasłem „Wyścig po zdrowie”, które zachęca do aktywności fizycznej oraz promuje produkty ze „Zdrowej Półki” dostępne w sklepach Carrefour. Firma, dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej, nie ustaje w działaniach, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

Źródło: mat. pras.