Startuje kampania edukacyjna Amica

31 maja 2022

Dotyczy firmy: Amica,

Mamy EKOta na punkcie ekologii i oszczędności” – z takim motywem przewodnim startuje edukacyjna kampania marki Amica, której celem jest promocja proekologicznych zachowań wśród użytkowników sprzętu AGD. Kampania będzie prowadzona w przestrzeni online, wykorzystując kanały własne marki w mediach społecznościowych.

Kiedy najlepiej włączać zmywarkę? Czy najkorzystniej jest zmywać przy pełnym załadunku? Z takimi faktami i mitami w swojej najnowszej kampanii edukacyjnej chce zmierzyć się marka Amica. Wykorzystując w dowcipny sposób postać EKO-ta, producent chce zwrócić uwagę na funkcje w zmywarkach oraz zachowania proekologiczne, które wymiernie mogą przełożyć się na oszczędności wody i energii. Powyższe działania są kontynuacją trwającej obecnie kampanii produktowej dotyczącej wielozadaniowych zmywarek.

Jest to pierwsza kategoria produktów, w których marka Amica zwraca uwagę na kwestie energooszczędności i ekologii. Planowane są już kolejne odsłony kampanii dotyczące wszystkich oferowanych kategorii. Wśród nich m.in. pralki – pod kątem prania ubrań z ekonomicznym użyciem wody i prądu, lodówki – jak przechowywać żywność, aby jej nie marnować, okapy – jak dbać o czyste powietrze podczas gotowania, a także wykorzystanie ciepła resztkowego w płytach indukcyjnych czy pieczenie w piekarniku na wielu poziomach jednocześnie.

– Nasze urządzenia charakteryzują się wszechstronnością, która pozwala rozwiązać wiele potrzeb użytkownika. Jedną z najbardziej istotnych jest obecnie kwestia świadomości ekologicznej. Chcemy pokazać funkcje naszych produktów w bardziej przystępny i zabawny sposób, wyróżniając się stylistyką oraz kolorystyką. Wszystko z przekazem naszego bohatera EKOta, który poprzez zabawę będzie uczyć naszych klientów, z jakich funkcji warto korzystać – mówi Małgorzata Fuszpaniak, menadżer ds. komunikacji kategorii marki Amica.

Przez najbliższe tygodnie w kanałach własnych marki w mediach społecznościowych będą pojawiać się materiały graficzne oraz krótkie filmiki animowane dotyczące takich kwestii jak: zmywanie ręczne kontra zmywanie przy pomocy zmywarki, korzyści wynikające z używania programu Eco czy urządzeń klasy energetycznej B.

Źródło: inf. pras.