Polski biznes dojrzewa

26 lutego 2007

W środowisku polskiego biznesu nie było w ubiegłym roku żadnych przełomowych wydarzeń, raczej mieliśmy do czynienia z systematycznym dojrzewaniem. Wiele firm w ramach CSR konsekwentnie rozwijało i poszerzało swoje realizowane już projekty – pisze na łamach „Gazety Finansowej” Bolesław Rok.

Wiceprezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu proces dojrzewania firm widzi m.in. w coraz lepszym dostawaniu realizowanych programów do głównej działalności przedsiębiorstwa. Operator telekomunikacyjny skupia się na edukacji internetowej, dystrybutor farmaceutyczny współpracuje z aptekami, a ubezpieczyciel organizuje kampanie społeczne, by zmniejszyć liczbę wypadków na drogach – pisze Rok.

Przewiduje, że przyszli pracownicy odpowiedzialnych firm, na razie studenci, będą rozumieli strategiczne partnerstwo biznesu jeszcze lepiej niż ma to miejsce obecnie.

źródło: Gazeta Finansowa, 25.05.06