Odpowiedzialny Biznes – Ekologia, Etyka, Społeczeństwo

6 marca 2009

19 grudnia ukazała się publikacja wydawnictwa Boston Media „Odpowiedzialny Biznes – Ekologia, Etyka, Społeczeństwo” dystrybuowana z dziennikiem Rzeczpospolita. Publikacja powstała pod patronatem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Tytuł w sposób wysoce merytoryczny prezentuje jak istotną kwestią jest integracja założeń CSR (Corporate Social Responsibility) ze strategią samego przedsiębiorstwa. „Odpowiedzialny biznes” prezentuje szereg praktyk już wdrożonych na polskim rynku. Grono wybitnych ekspertów doradza, w jaki sposób i jakimi działaniami można osiągnąć równowagę miedzy efektywnością i dochodowością a interesem społecznym, co znowu przekłada się na wzrost wartości marki.

Wśród poruszanych tematów odnajdą Państwo:

* Współczesne wyzwania zrównoważonego rozwoju.
* Narzędzia zaangażowania społecznego.
* CSR – nieodzowna część strategii firmy.
* Kanony dobrych praktyk (samoregulacje branżowe).
* Biznes a ekologia.
* Polityka pracownicza firm społecznie odpowiedzialnych.
* Lad korporacyjny jako narzędzie unikania ryzyka.
* Inwestycje społecznie odpowiedzialne.
* Zrównoważony rozwój w MSP. CSR jako czynnik konkurencji.
* Dialog z interesariuszami, jako narzędzie monitoringu społecznego.
* Sprawozdawczość publiczna (raportowanie społeczne).

Rok wydania: 2008

Źródło: Rzeczpospolita

Pliki do pobrania:

Odpowiedzialny biznes