Klienci oraz klientki Carrefour wyślą paczki z produktami bezpośrednio do Ukrainy

15 września 2022

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Sieć Carrefour Polska nawiązała współpracę z firmą Meest Post, dzięki której klienci sieci będą mogli wysłać zakupione w sklepach produkty bezpośrednio do Ukrainy pod wybrany przez siebie adres. W punkcie Meest Post zlokalizowanym na terenie sklepu, obsługa pomoże spakować zakupione artykuły o wadze do 20 kg i przygotować paczkę do wysyłki. Rozwiązanie testowane jest obecnie w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Reduta w Warszawie.

W hipermarkecie Carrefour Reduta w Warszawie zaczął funkcjonować nowy punkt Meest Post, pozwalający na szybkie wysyłki paczek produktowych, w tym żywności bezpośrednio do Ukrainy. Wystarczy podejść do Punktu Meest zlokalizowanego na terenie hipermarketu Carrefour, przekazać zakupione produkty o wadze do 20kg, a obsługa zapakuje je w odpowiednie kartony, pomoże z adresowaniem i wyśle paczkę.

–W Carrefour nie pozostajemy obojętni na wydarzenia rozgrywające się za naszą wschodnią granicą. Inicjatywy tego typu mają dla nas szczególne znaczenie, ponieważ wśród naszych koleżanek i kolegów jest wiele osób pochodzących z Ukrainy, którzy pomagają swoim bliskim. W tę pomoc włączają się również ekipy naszych sklepów i centrali, które aktywnie działają i szukają sposobów na wsparcie tych, którzy tego najbardziej potrzebują. Nowy projekt, który wdrożyliśmy z firmą Meest Post w naszym sklepie w C.H. Reduta to kolejna inicjatywa Carrefour wspierająca osoby dotknięte wojną.  Mamy nadzieję, że spotka się ona z zainteresowaniem naszych klientów, którzy będą mogli wesprzeć swoich bliskich szybkimi wysyłkami najpotrzebniejszych artykułów spożywczych i przemysłowych – mówi Grzegorz Wazowicz, Menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych, Carrefour Polska.

Hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce angażują się w organizowane lokalnie zbiórki i działania charytatywne. Uruchomiony został bezgotówkowy system donacyjny Donateo, w ramach którego klienci mogą przy okazji zakupów wesprzeć mikrodatkami działania Polskiej Akcji Humanitarnej. Carrefour dołączył również do inicjatywy Mattel Pomagamy Razem, w ramach której 100% przychodu ze sprzedaży wybranych produktów marki Barbie zostało przekazane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Źródło: inf. pras.