Kampania rekrutacyjna AmRest „Kariera na okrągło” wyróżniona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019

18 czerwca 2019

Dotyczy firmy: AmRest,

5 czerwca 2019 roku podczas gali EBEA 2019 nagrodzono najlepsze działania employer brandingowe w Polsce. W kategorii „Kampania internetowa” zwyciężył AmRest za „Karierę na Okrągło” w Pizza Hut.

– „Kariera na Okrągło” to kampania rekrutacyjna, która spotkała się z dużym zainteresowaniem i świetnym przyjęciem ze strony kandydatów. Jej koncepcja oparta była na kształcie pizzy, czyli kole, które wykorzystaliśmy pokazując nieustanny rozwój (rozwój na okrągło) i współpracę naszych pracowników. W efekcie uzyskaliśmy rekordową liczbę CV, stworzyliśmy globalny przewodnik employer brandingowy i wdrożyliśmy strategię EB na siedmiu rynkach. Wygrana w konkursie Employer Branding Excellence Awards jest motywacją do dalszych działań. To nas kręci! – skomentowała Natalia Kocot, HR Business Partner Pizza Hut.

Ideą konkursu Employer Branding Excellence Awards organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. Nagrody zostały rozdane już po raz ósmy. Do zdobywców głównych nagród trafiły statuetki łucznika, specjalnie zaprojektowane i ręcznie wykonane na tę okazję.

Źródło: mat pras.