Ile o wolontariacie piszą media w Polsce? Analiza ilościowa IMM, PRoto oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu

5 grudnia 2019

Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza ukazała analiza ilościowa materiałów medialnych dotyczących wolontariatu pracowniczego. Infografika zawiera dane dotyczące prasy, internetu oraz mediów społecznościowych. Powstała w ramach współpracy IMM oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patronem medialnym jest PRoto.pl.

5 grudnia przypada Dzień Wolontariusza. Z tej okazji ukazała się infografika poświęcona obecności tematu wolontariatu pracowniczego w polskiej prasie, internecie oraz mediach społecznościowych. Zestawienie zawiera:

  • rozkład zainteresowania wolontariatem w ciągu roku (najwyższe przypada na czwarty kwartał, co może być związane z czasem świątecznym i większym nastawieniem na pomaganie innym),
  • łączny zasięg publikacji dotyczący publikacji poświęconych “wolontariatowi pracowniczemu”,
  • listę wpisów z mediów społecznościowych z największymi interakcjami,
  • udział poszczególnych mediów w podejmowaniu wolontariatu pracowniczego,
  • ekwiwalent reklamowy,
  • mapę “najbardziej medialnych” województw pod kątem wolontariatu pracowniczego (województwo wielkopolskie wyprzedza mazowieckie).

Pobierz infografikę >>

Badanie

Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza ukazało się także III Ogólnopolskie Badanie Wolontariatu Pracowniczego, przygotowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Centrum Wolontariatu. Partnerami badania są Fundacja Orange oraz Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga, a partnerami medialnymi Rzeczpospolita oraz PRoto.pl.

Pobierz raport z badania >>